dijous, 13 d’abril del 2017

Lletres al camp

Aquest any m'han seleccionat per l'alineació del programa Lletres al camp, que es tracta d'enviar onze escriptors a un partit del Barça per ajudar a visibiltizar la literatura. En aquesta edició han reclutat autors que han estat premiats recentment en el camp juvenil i infantil, així que en Ricard Ruiz i jo representarem l'Herba negra. Aquest és l'onze titular complet:

Alejandro Palomas. Premi Protagonista ClijCat. Un fill, (categoria 15-16 anys)
Anna Manso. Premi Atrapallibres. Amics monstruosos, (categoria 9 anys)
Salvador Macip (coautor) Premi Ramon Muntaner 2016: Herba Negra.
Gisela Pou. Premi Crítica Serra d’Or Juvenil: La noia de la mitjanit.
Ricard Ruiz Garzón (coautor) Premi Ramon Muntaner 2016: Herba Negra.
Maite Carranza. Premi Vaixell de Vapor: La pel·lícula de la vida.
Joan Antoni Martín Piñol. Premi Joaquim Ruyra 2016: Sentinel.,
Halil Bárcena i Mariona Cabassa. Premi Crítica Serra d’Or Àlbum il·lustrat: Històries de Nasrudín.
Bel Olid i Mercè Canals. Premi Destino Apel·les Mestres: Viure amb la Hilda.
Jaume Cela. Premi Barcanova de literatura infantil. El meu pare és una pissarra.
Carles Cano. Premi Vicenç Silvestre. El desbaratat conte dels fèsols màgics

Esperem que guanyi el Barça! Ja us explicaré com ha anat.

2 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

És una iniciativa ben original, entretinguda i positiva, Salvador, aquesta que expliques. Que vagi molt bé i amb èxit.
Moltíssimes gràcies pels teus comentaris al meu blog amb motiu de la mort de Vicenç. Ha estat un xoc per a mi: he perdut la meitat de la vida, que ara em cal reconstruir.
Una abraçada.

Sergi ha dit...

Primer de tot, enhorabona per haver estat seleccionat. Però el que més m'ha sobtat de l'alineació és la Maite Carranza! La veritat és que no sabia ni la cara que feia, però he pensat que aquesta senyora devia tenir 200 anys, jo la llegia quan era petit! he anat a mirar si era la mateixa, i efectivament. I per sorpresa meva no és pas gran! Mira, encara hauré de buscar aquest llibre premiat i llegir-lo!