dimarts, 28 de febrer del 2017

Manifest per la presència de la filosofia a l'ensenyament

Deveu estar tips de sentir-me dir que la divisió entre ciències i lletres és absurda. Doncs ho diré una vegada més, aquest cop en motiu de la publicació d'un manifest que una colla de persones hem signat per defensar la presència de la filosofia a l'ensenyament

A mi les classes de filosofia a l'institut em van influir moltíssim i em van ajudar a formar-me com a persona. Bona part de la meva manera de pensar es va modelar gràcies a aprendre què havien dit algunes de les ments més importants de la història de la humanitat. Retallar en filosofia és educar a mitges, per això em vaig apuntar a aquesta iniciativa. Vosaltres també ho podeu fer aquí.

2 comentaris:

Martí ha dit...

Completament d'acord. En el meu cas, per desgràcia, les classes de Filosofia van seguir la tònica habitual de memoritzar dades, però mai els he perdonat haver de renunciar al llatí i llegir clàssics en la seva llengua original.

Rosa Roger ha dit...

De la filosofia vaig aprendre a barrinar de debò, a aprofundir en els diversos punts de vista existents en una mateixa qüestió.
Afirmaria que gairebé tot coneixement és transversal i amb aquest manifest em reafirmo en la pròpia opinió :)