dilluns, 2 de gener del 2017

Incommunicado



Per qüestions alienes a la meva voluntat, m'he passat la setmana entre Nadal i Cap d'any atrapat en unes vacances amb accés limitat a internet. Cada cop que circulava prop d'una wifi oberta feia veure que em parava a cordar-me les vambes per poder almenys fer algun retuit i comprovar que aquests dies els únics que envien emails són els spammers

L'experiència m'ha fet entendre que, sí, d'acord, tinc un petit problema d'addicció a la xarxa. Com era d'esperar, això ha provocat la primera ressolució d'any nou: a Déu poso per testimoni que no tornaré a fer vacances en un lloc on no tinguin accés a internet de banda ampla!

6 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

ja ho deia Escarlata O'Hara:

A dios pongo por testigo
que una figa és un higo.

Compte amb la velocitat d'internet fora de casa, a Lanzarote a L'Hotel la lentitud era exasperant, com en els vells temps.

salut

Anònim ha dit...

Unes vacances sense internet no són vacances, son un infern, una cosa es desconnectar l'altre cosa es quedar-se aïllat! On coi has estat a Venus?

Sergi ha dit...

Ets el meu heroi. Quan tothom pensava que diries que la primera resolució de l'any seria controlar-te una mica més a les xarxes, declares que no tornaràs a fer vacances allà on no hi hagi internet. You are one of us. Per descomptat, sempre que viatjo m'asseguro que els albergs o hotels tenen wifi, això s'ha de mirar sempre. La meva parella ja ho fa per defecte quan ho mira ella, com em coneix. Dir-te que m'ha passat completament per alt que estaves incomunicat, a les xarxes no s'ha notat, hahaha. Per cert... aquests els Marillion... què? wtf...

Salvador Macip ha dit...

Francesc, ens hem acostumat malament, i menys de certes megues per minut són intolerables, totalment d'acord.

Pons, perdut pel mediterrani i sota amenaça de no connectar-me. Per sort ja he tornat a la civilització!

XeXu, one of us per sempre! Vaig anar-hi enganyat, pensant que la wifi seria passable però els preus i la velocitat la feien impracticable. Un suplici. Ja no em tornaran a enganxar! I ei, més respecte per Marillion, que són un dels meus grups de referència! Incommunicado és un temasso!!!

jomateixa ha dit...

M'apunto a aquest propòsit!!!
:DD

Clidice ha dit...

Arreu on he estat de l'anomenat Tercer Món, potser no he tingut un plat a taula, però he tingut accés a la Xarxa. No fotem! Hi ha coses amb les que no s'hi juga!