dimecres, 19 d’octubre del 2016

Més Ara i aquí

Parlant encara del llibre sobre Ramón y Cajal, he de dir també que surt a la vegada que el primer volum de la col·lecció Ara i aquí, dedicat a Ramon Llull (en algun moment ens hem referit a aquest duet estel·lar com The Ramones, per motius obvis...). L'ha escrit l'Albert Pijuan, de qui fa un temps vaig ressenyar la seva primera novel·la, que em va agradar molt. Com que llavors les sensacions van ser  bones, tinc ganes de veure què ha fet amb el Llull. En tot cas, crec que és una iniciativa molt interesant d'Angle Editorial, això de publicar biografies amb un toc diferent, com són aquestes dues. Esperem que tingui una llarga continuïtat.

Algunes referències als mitjans:
La Vanguardia

2 comentaris:

Sergi ha dit...

He de reconèixer que la figura de Llull em fa més mandra que la de Ramón i Cajal... Però 'El franctirador' estava bé, això sí.

Josep ha dit...

Tinc la sospita que reciclen material de dècada en dècada, i aprofitar per a fer promocions dels 30 anys, 40 anys, 50 anys...