dilluns, 21 de desembre del 2015

Els temps canvien

[No, no parlaré dels resultats de les eleccions espanyoles, un canvi que, malgrat hagi certificat la mort aparent del bipartidisme, segurament ho deixarà tot igual. Avui el tema és un altre.]

Fa uns anys, em feia il·lusió rebre trucades d'amics i parents que se'n recordaven del meu aniversari i volien felicitar-me. Ara, les felicitacions m'arriben per facebook, twitter, instagram i whatsapp (i alguna també cau als comentaris d'aquest blog o per email, cada cop menys). De trucades, aquest any només n'he rebut una (sempre queda algun nostàlgic...).


Un efecte secundari de les felicitacions per xarxa és que l'endemà del meu aniversari em puja el klout una mala cosa: aquest cop, de 62 a 65 (pels no iniciats, gairebé tres punts quan estàs a mitjan seixantes són força difícils d'aconseguir). El klout és un número que se suposa que mesura la teva presència a les xarxes, i no té més importància que la de ser el resultat d'un algoritme com qualsevol altre, però segons diu la wikipèdia, en alguns llocs s'ha fet servir per valorar candidats en entrevistes de treball. Si mai he de demanar feina, el millor dia per fer-ho serà el 19 de desembre, està clar. Gràcies a tots per contribuir a aquest inesperat regal d'aniversari.

3 comentaris:

jomateixa ha dit...

Alguns ja anem passant per aquí i per allà durant tot l'any, així que, "De res, és un plaer" :D

Sergi ha dit...

Caram, això m'ho hauré de mirar, ho trobo interessant. Com es deia aquell trasto que hi havia fa temps per valorar la difusió dels blogs? Allò també va passar a la història...

Anònim ha dit...

O sigui que com més vell et fas més rellevant et tornes. Felicitats senyor important ;)