dilluns, 17 de juny del 2013

El Verkami de Pegasus



Feia dies que no us posava música... Avui l'excusa és que els Pegasus, el grup de jazz-rock més conegut de casa nostra, està preparant el seu proper disc i ha obert un Verkami per recaptar fons. Com que sóc un fan fidel des de fa dècades, jo ja m'hi he apuntat. El post d'avui te l'objectiu egoïsta d'animar-vos a contribuir al projecte (no em vull qeudar sense un nou CD!). Escolteu un dels temes més coneguts al vídeo, remeneu el web, i feu un pensament.

4 comentaris:

Josep ha dit...

Si no fas un Verkami no ets ningú.

Francesc Puigcarbó ha dit...

conec bé als Pegasus, vaig veure la seva primera actuació en directe.

Salvador Macip ha dit...

Francesc, quina sort! Jo no els he vist mai en directe.

Mr. Aris ha dit...

Ostres, Pegasus son paraules majors...sabies que durant un temps acompanyaven al Pau Riba?