dilluns, 12 de març del 2012

Recull mediàtic del cap de setmana

Aquest cap de setmana m'ha tocat la "ronda científica" pels mitjans. Aquí podeu llegir de franc el meu article d'opinió el dissabte a El Periódico, sobre els venedors de fum que s'aprofiten de les tragèdies humanes. I si feu clic aquí sentireu la meva intervenció mensual al Via Lliure de RAC1, parlant aquest cop dels efectes que té el maltractament infantil sobre el cervell, d'un microxip que ha de substituir les pastilles i dels misteris genètics del massatge.

M'adono que des de principi d'any que no us havia penjat les ràdios que havia anat fent. Si algú vol perdre vint minutets sentint les novetats científiques més originals del que portem del 2012, aquí em troabreu parlant de mosquits transgènics, reconstruccions de penis i microscopis acústics, i aquí del resum cientific de l'any passat. I ara fins el mes que ve...

3 comentaris:

Mr. Aris ha dit...

Es que no t'atures, aquest "pluriempleo" es massa.
Parlant del teu article a El Periodico estic totalment d'acord amb tu. Ho he viscut de primerà mà perquè he treballat per empreses que fabriquen pseudomedicaments i es increible. No puc donar noms però jo no em prenc de res, ara, entenc que en una situació terminal ves a saber que faria.

Sergi ha dit...

A veure, defineix cap de setmana. Jo m'he estat gratant la panxa, quina pèrdua de temps!

Lucia Luna ha dit...

DONCS SI, MALAURADAMENT, HI HA MOLTA GENT SENSE ESCRUPULS,JO TAMBÈ HO HE VISCUT DE PROP, ET FELICITO PER L'ARTICLE!
UN PETO