divendres, 30 de març del 2012

Me'n vaig de promo

Doncs això: mentre alguns us aneu de Setmana Santa, jo vaig a fer un volt pels mitjans de comunicació, que he de vendre un llibre, no sé si ho sabeu... Desconecto del blog uns dies però miraré d'anar tuitejant alguna cosa, per no perdre tot el contacte. 

Per començar la tanda, demà a les 12 estaré a El Suplement de Catalunya Ràdio amb la Sílvia Cóppulo, i la setmana que ve em sentireu a alguna altra radio i, si res no es torça, a TV3 el dijous de bon matí. I encara em quedarà un passeig per Girona i els seus mitjans el dimarts dia 10. Aquest cop no hi haurà presentació pública, però (Aris, altre cop et quedes sense canapés!). Quan s'acabi el tour ja us faré un recull del més significatiu.

Recordeu que Hipnofòbia hauria de ser a les llibreries la setmana que ve...

5 comentaris:

Marta ha dit...

Felicitats Salvador per el teu nou llibre, que vagi bé la promo, bones vacances-promocionals!!!

Sergi ha dit...

Ah, però el llibre es ven realment? D'acoooord, no faig broma. Segur que quan surti serà un èxit, a alguns ja ens has convençut. Que vagi bé el tour, i com que no tinc twitter, doncs et llegeixo a la tornada per aquí.

jomateixa ha dit...

Segur que també tindràs temps per passar-ho bé, que tu sempre fas mil coses.
Ah! no hi ha una cosa que no has fet encara... fer promo a Lleida... ejem, ejem...
és broma, o no.
Que vagi bé!!
;P

LEBLANSKY ha dit...

Que vagi bé l'Hipnofòbia tour, i cuida't molt, que pel que veig a la foto, et fa falta: el temps no passa de bades...

Montse ha dit...

Fins la setmana entrant no surt? I jo que pensava que el meu llibreter s'estava endarrerint! Quan el tinguem al Baix Llobregat, t'aviso :D