dimarts, 7 de setembre del 2010

Concurs estúpid, tercera edició!


Els habituals ja sabeu aprofito el comptador del google que tinc a la columna de la dreta per muntar un concurs intermitent (a part d'això, encara no li he trobat cap altra ultilitat).

La idea és que el seguidor amb número rodó s'emporta de premi el llibre de la meva producció que vulgui, signat, dedicat i sense despeses d'enviament.

Ja he premiat el seguidor 100 (que ha comentat el llibre aquí) i el 150. Quan escric aquesta entrada el comptador està a 199 (amb les vacances gairebé se'm passa!), per tant qui s'apunti amb el número 200 guanya. Haureu de ser ràpids si voleu un dels meus llibres de regal!

[Actualització: per a què vegeu que compleixo, aquí teniu el post del guanyador confirmant que ha rebut el premi.]

11 comentaris:

Sergi ha dit...

Què volies, a aquestes hores només estic despert jo i quatre frikis més...

Salvador Macip ha dit...

Haw haw! Guanya el friki del XeXu. Felicitats! Ho sento pels altres frikis que no són tan ràpids i pels qui no ho són i estan dormint com les persones decents. Apa, fes la teva tria (http://macip.org/macip/cat/25.htm) i envia'm un mail amb les teves dades (trobaràs l'adreça a www.macip.org o al facebook).

Alyebard ha dit...

Oh aquesta gent que va amb GMT i mesures imperials!, que la resta del món dormim i circulem per la dreta!

Anònim ha dit...

ostres! així jo que el segueixo de fa un munt de temps no tinc premi??? no és just!

Lluís Bosch ha dit...

Ostres! No s'hi val a avisar amb tn poc de temps...! Em penso que impugnaré el sorteig (això si no el porto al Tribunal Constitucional).

Anònim ha dit...

res, que m'estic subscrivint als comentaris...fins ara no sabia que es podea fer :(

Nat ha dit...

Xexu, quina enveja!!! Tinc una idea, ara fas un altre concurs al teu blog i li regales a la primera noia que es conecti i el seu nom comenci per la lletra N, val???. Espero resposta, jeje
:)

eudald ha dit...

vaja, si és que no dónes gaire temps per barallar-nos... ho entres quan està a 199! bé, la propera és a 250? miraré d'anar fent comentaris, a veure què cau!

Sergi ha dit...

Colla de dormilegues, per alguna cosa havia de servir perdre la salut per no dormir! La veritat és que em fa molta il·lu, ja esperava la sortida del nou llibre, i ara podré fer boca amb un d'anterior, i a més signat per l'autor! Així quan sigui ric i famós (l'autor) i li donin el premi nobel, un pulitzer de literatura, uns quants grammys i qui sap si la pilota d'or i tot, el podré vendre i fer-me ric jo també!

Salvador Macip ha dit...

Alyebard, que tampoc era tan tard! (una hora menys a Canàries i GB, això sí).

Malsònia, ho sento! S'aprecia la fidelitat però no us puc donar premis a tots o m'arruinaria!

Lluís, la gràcia és precisament fer-ho a traïció, així no us dóna temps a preparar-vos. De fet, m'ha enganxat també a mi per sorpresa...

Eudald, sí, la propera seria pel 250, però ves a saber, potser munto alguna cosa abans per no fer-vos esperar tant.

XeXu, miraré de guanyar tots aquests premis que dius (menys la pilota d'or, que el futbol no és una de les meves virtuts) ni que sigui només per col·laborar en la teva jubilació ;-)

Ferran Porta ha dit...

Concurs estúpid? el trobo genial! Això sí, te n'hauràs d'inventar algun perquè els qui ja som seguidors tinguem també una oportunitat ;)