dimecres, 26 d’agost del 2009

Peeping tom

Ah, el voyeurisme, l'art del segle XXI. La versió estàtica de la reality TV és el Google views. Milions de ciutadans anònims congelats en actes més o menys vergonyosos a arreu del món. He trobat aquí una selecció d'imatges curioses fetes amb la càmera de ca'n Google i us penjo a continuació les més interessants.

A algú se li crema la casa i no ho sap...


Coses que es veuen als carrers dels EEUU.


Repetició espontània d'un petó famós a París.


Dos valencians que no volen sortir a la tele.


Una anglesa fa poesia visual a la platja.


Unes italianes una mica "fresques".

14 comentaris:

Núr ha dit...

hahaha! Ostres... Jo tinc tres amigues que surten al «gúguel estrit viú», amb la cara borrosa, sí, però reconeixibles per qui les coneix. hehehe

La veritat és que podrien tenir una mica de vista i repassar les imatges per veure què hi ha i què no... I la web aquesta que comentes, que es dedica a buscar imatges curioses al «gúguel estrit viú»... Poca feina, eh?

Anònim ha dit...

Jo el vaig veure el cotxe del Google, com feia fotos, dos o tres dies al migdia.

I algun cop he començat a buscar-me entre el carrer Aribau, Muntaner o Casanova i no sé si a Mallorca o a València. Però aquest tros ja és prou gran per acabar amb la meva paciència... i no m'he trobat!!

Algun dia havia de passar, que ja no estiguem ni tranquils prenent el sol al terrat!!!

Allau ha dit...

Ara m'has fet recordar que vam ensopegar amb el cotxe del Google a Toronto. Potser que hi faci una ullada...

Francesc Puigcarbó ha dit...

ES CERTAMENT MOL CURIÓS, de fet constantment ens estàn filmant o ens estàn veient a travès de càmeres. EL voyeurisme ja no és el que era....

Clidice ha dit...

Qualsevol surt amb la "neboda" a passejar! Voleu dir que això està gaire bé? A mi em ratllaria molt que sortís la meva foto al gúgelestritviu aquest :(

zel ha dit...

Espero no sortir-hi mai...espero... i no tenia ni idea del cotxe del google!

Sadurní ha dit...

Ara que dius "Peeping Tom", m'agrada el poema homònim d'en Jaime Gil de Biedma.

Salutacions,
S.

Asimetrich ha dit...

jejeje. És ben curiós i confirma allò de "hi ha gent que està al món perquè hi hagi de tot". Jo al cotxe de Google no l'he vist mai, ara si me'l trobo faré alguna cosa que quedi per la posteritat.

Thera ha dit...

Ups!! M'has deixat 'pasmada', ostres, sort de viure una mica aïllats que els de la gran ciutat teníu o tenen molts números de sortir ben 'retratats'...

JJMiracle ha dit...

Només cal "passejar" per Barcelona a través de Google per veure coses curioses; és clar que en persona encara se'n veuen moltes més!

Fina ha dit...

Panta,Panta, que si se enfada Doña ... te va a dar pal pelo.

Manel ha dit...

S'ens ha acabat la intimitat.
Encantat de conèixer el teu espai.

Marta ha dit...

Hi ha de tot en aquest món...

Salvador Macip ha dit...

Núr, és cert: per molt que t'esborrin la cara els amics et reconeixen segur. Però bé, tot el que fas al carrer ja se sap que ha de ser apte per a menors, així que... I com tu dius, hi ha gent amb molt poca feina...

Ramon, vas desaprofitar l'oportunitat de passar a la història. Havies d'haver perseguit el cotxe durant unes quantes cantonades!

Clidice, ets massa tímida. Sortir al carrer avui en dia ja és un acte d'exhibicionisme ;-)

Asimetric, aquesta és una bona ida. M'estranya que no hi hagi grups a internet que segueixin el cotxe i preparin actes vandàlics per sortir retratats.

Manel, benvigut. I sí: la intimitat és una cosa del segle passat, no cal que ens ho diguin els del google!