dimecres, 3 de juny del 2009

L'escollit (XVI)

Un altre blog divertit de seguir: Overheard in New York. Són frases i converses reals que la gent sent als carrers de Nova York. N'hi ha de delirants. La que m'ha fet decidir a recomanar-lo avui és aquesta, que és la meva contribució tardana al Dia de l'Orgull Friki:

Noia adolescent #1: Penso que te l'hauries de repassar.
Noia adolescent #2: Ja ho he provat. És una situació complicada.
Noia adolescent #1: Per què?
Noia adolescent #2: Bé, li vaig dir que estava avorrida i sola a casa...
Noia adolescent #1: I?
Noia adolescent #2: Em va contestar que estava massa ocupat veient Star Trek.
Els catalans tenim la nostra pròpia variant d'aquest costum de pescar converses alienes. L'ortganitza Enric Gomà en formà de llista de correu, i apareix també periòdicament al Time Out, al verbàlia o en forma de llibres.

Aprofito per anunciar que l'escollit farà una pausa d'un parell de setmanes per ajustar-se al meu modus de vacances (que vol dir que tindré segurament menys temps per llegir i triar blogs). Més recomanacions quan els meus horaris recuperin la normalitat.

3 comentaris:

Clidice ha dit...

Genial la resposta! és del tot natural, primer és el primer :P

carina ha dit...

quins bons records em porta aquest post, a la carrera a creació literària vaig escriure una obreta de teatre totalment absurda feta de trossets de converses i comentaris que anava pescant per la universitat, la feinada que vaig tenir per fer-la quadrar però va quedar una cosa divertida i diferent. Veig que hi ha altres freaks que es dediquen a fer aquestes coses. Aviat tindràs una sorpresa

Salvador Macip ha dit...

Clidice, prefereixo no pensar què li hagués contestat jo en segons quines èpoques de la meva vida...

Carina, sona divertit, l'experiment. M'agraden les sorpreses, espero atentament!