dilluns, 5 de gener del 2009

Les cançons més interessants del 2008 (I).

Bon dilluns a tots. M'he acostumat a començar la setmana amb una cançó, així que vaig a buscar-me una escusa per seguir-ne penjant. Deixo la història de la pluja i em dedicaré ara a repassar els deu temes del 2008 que més m'han agradat. Ja sé que aquesta mena de best ofs se solen fer abans de tancar l'any, però més val tard que mai.

Encetem la llista amb el retorn d'una de les bandes dels 90 que més m'agradaven. Un tema bastant diferent als que fan normalment i un dels més accessibles del nou disc. Portishead, The Rip (Third).

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola noi,

Jo vaig trobar i enjar això al meu blog
http://dipofilopersiflex.blogspot.com/2009/01/barreja-de-pop-2008-grcies-youtube.html

Mira si t'agrada alguna peça.

Sani